fredag 24 januari 2014

#100passmotlidingö

Då var det dags att sätta fart. Har tränat lite senaste veckorna (höjdpunkten var helt klar längdskidor i Sundsvall förra helgen!) och igår påbörjades #100passmotlidingö. Om jag faktiskt gör 100 löppass så borde jag vara rätt så förberedd för Lidingö tycker jag. Innebär i praktiken de där tre passen per vecka som jag länge strävar efter. Om jag nu bara kan hålla mig hel och frisk så ska det nog gå vägen. Målet är sub 3:00 men med en dröm om 2:38. Får göra en realistisk bedömning om måltider lite längre fram emot sommaren.

Så nu är det ju bara 99 kvar! Hur lätt som helst eller? Tanken är lite mer kvalitet än gårdagens 5km-jogg på en del av passen i alla fall. Se min fina planering nedan:


Skönt med fredag och helg. Hoppas på lite skidor men också pass nr 2 under helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar