måndag 18 februari 2013

Kanske frisk?

Snuvig och lite konstig i halsen på morgonen men sen har jag nog varit helt okej resten av dagen. Eller ja trött i huvudet blir jag fortfarande av allt nytt. Så vila en extra dag och sedan träning? Eller ja, hoppas fixa en promenad imorgon efter jobbet och så lite rörlighetsövningar på det.

Känns som om jag velar med mycket för tillfället och det blir varken bra eller dåligt med något. Vet inte riktigt vad jag väntar på heller. Brukar kunna träna bra under vinterhalvåret i vanliga fall så tror inte jag kan skylla på mörker och kyla. Och jag har ju ett uttalat mål om att fixa milen på 45 min, men det verkar ju inte funka som motivering heller. Kanske behöver lite fler delmål eller konkreta mutor? X antal timmar träning ger nya skor, Y st armhävningar ger en ny tröja osv.

På något sätt måste jag sätta fart, träna mer och äta bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar