torsdag 22 augusti 2013

Mera backe

Tillbaka i samma backe som förra onsdagen för en ny omgång intervaller. Hade fått för mig att jag gjorde 10 intervaller förra veckan så det var bara att bita ihop och köra 10 igår också, för man borde ju vara bättre när man kör passet för andra gången? Å andra sidan visade det sig senare att jag bara gjorde 8 förr veckan, så bara genom att göra 10 igår så var jag ju bättre än förra veckan! Tiderna var jämna och det skilde bara ngn sekund från förra onsdagens tider. Bra.

Det som också var positivt var att det i alla fall kändes något bättre i kroppen än i söndagens katastrofala orienteringstävling. Kanonterräng i Hökensås men jag bara dog direkt. Hade så mycket syra i kroppen att jag fick gå flera gånger.

Ja, ja kanske var det mitt nya favorit "godis" som fixade energin? Torkad mango är sjukt gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar