måndag 8 april 2013

Repris

Ja det blir nästan en repris på torsdagens inlägg, benen är trötta och nu när jag äter mindre snask (och tränar) så är jag allt som oftast hungrig!

Men dagens trötta ben beror på lördagens medeldistans i Safjället och gårdagens benstyrka. Orienteringen var kul, men kunde ha varit ännu roligare med metalldubb då det med Innovate blev några för många vurpor och fegandea utför. Benstyrkan är mer nödvändigt ont än inspirerande. Men så länge kroppen pallar den löpning som jag genomför tänker jag fortsätta med den.

Den här veckan väntar functional moves (kanske två pass) och orientering onsdag och söndag. Och något mer kul kanske? Annars är det mest semesterdrömmar på agendan, vilket varmt land ska vi välja och vilka fjäll ska jag få springa i?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar