onsdag 28 november 2012

Dags att påbörja träning för säsong 2013 - eller?

Tanken från början var ju att under november månad komma igång med träningen så att jag kunde köra på för fullt i december. Dessutom skulle jag ha hunnit fundera ut målen för 2013. Men det känns som om det mest har blivit snörvel och halsont av den här månaden...
Kan totalt summera 355 min träning (för nej det kommer inte bli några minuter de dagar som är kvar den här månaden) och det är liksom typ det jag hade tänkt att göra per vecka!

Så allt får helt enkelt bli en månad förskjutet och december-fokus blir alltså att 1. Bli frisk 2. Starta med lätt träning (mkt höft/knä) och ev. 3 Trappa upp träning något sista veckan på året. Vad tror ni om detta?

Även om det inte blivit mycket träning under november månad har jag i alla fall blivit ett år äldre vilket firades flera gånger om. Och naturligtvis blev det en tårta också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar