onsdag 7 november 2012

Kort distans

Testar att träna lätt varannan dag nu så här till en början efter förkylningen och idag blev det "kort distans". Tanken är att mina distanspass under vinter ska vara minst 90-100 min och utföras med låg puls. Och det var just detta jag testade på idag om än endast 70 min fördelat på 20 min väglöpning och 50 min orientering (för att ta några fler Naturpasset-kontroller!).

Riktigt fint höstväder och temperaturen steg allteftersom och var nästan behaglig på slutet (ja, jag gillar sommartemperaturer bättre...). Hittade dessutom en nu utsiktspunkt varifrån man kan se stora delar av Göteborg, cool. Väl värt att besöka igen, får se till att jag hittar en bra löprunda som inkluderar denna topp.


Fin matching på skor och löv idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar