onsdag 30 januari 2013

Tunga ben

Det var mycket tunga ben som försökte ta sig upp och ner för backen på gårdagens intervaller. För att förgylla träningspasset lite till så var det klassiskt Göteborgsväder med några grader och regn, dock ovanligt lite sid/motvind...

Men inspirationensfaktorn var hög. Då jag inte sprang särskilt fort hann jag ju liksom kolla in övriga deltagare och det är inte riktigt vilka som helst som är med på samma pass utan många har en eller flera medaljer (EM och VM) från junior och/eller seniormästerskap. Coolt att få vara med!

Idag är det ännu mer slitna ben som behöver vila. Siktar på kvalitetsfika med goda vänner!

Måste också försöka reda ut var smärtan "mitt på, på insidan av smalbenen" kommer ifrån och vad jag gör åt det. Känns inte som och på samma ställe som de benhinneinflammationerna jag hade under gymnasietiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar