onsdag 12 september 2012

Distans

Jag valde att stå över intervallerna igår med klubben, men fick sällskap av två tjejer och så tog vi ett varv runt Delsjön. Härligt träningsväder; frisk luft efter regn och skön temperatur! Och det bästa var att benet höll riktigt bra, klart att det kändes lite och då framförallt i nedförsbackarna. Men med tanke på de scenarios som jag såg framför mig i söndags (när jag hade en pinne i låret) så var det inte "70 min skön distans på tisdag" som kändes som det mest troliga!

Idag väntar ett pass på gymmet med min pt. Det börjar bli dags att sätta ihop vinterträningen och jag hoppas på bra input när det gäller styrka och rörlighet. För även om det är löpning som är kul så krävs det lite extrsarbete för att hålla ihop så att det kan fortsätta vara roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar