söndag 16 september 2012

Guldinspiration

Lite trögt att få till någon träning idag, kändes inte lockande alls. Men efter att ha sett klubbkompisen Lina springa hem SM-guldet på långdistans i orientering infann sig lite inspiration. Men mesade lite och valde löpbandet på gymmet före att springa i regn...

Efter en halvtimme på löpbandet med inslag av lite 45-15 i typ 4:30-4:45 tempo så blev det även lite styrka. Jobbar på att hålla mitt löparknä i schack. Förutom stretching (som jag inte gör så ofta som jag borde...) försöker jag regelbundet göra de styrke- och rörlighetsövningar som jag fick av min sjukgymnast förra hösten.

Måndag igen imorgon och dags att fundera på träningsupplägg fram till Lidingö om två veckor. Tar och sover på saken så kanske det dyker upp en plan imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar