måndag 17 september 2012

Mindre än två veckor kvar


De senaste månaderna har jag knappt planerat min träning alls. Bara tränat det jag känt för utan att fundera på hur det kan påverka eventuellt nästa pass och så vidare (litet undantag för Midnattsloppet då jag la in lite vila innan). Men nu när det börjar närma sig Lidingöloppet och jag gärna gör en bra tid så kan det nog vara lämpligt att i alla fall fundera lite på upplägget!

Så här blir det (kanske):

Må: Löpning + Functional moves
Ti: Intervaller
On: Vila
To: Styrka med PT
Fr: Långpass på Bohusleden
Lö: Vila
Sö: Cykel + styrka

Må: Löpning + Functional moves
Ti: Intervaller
On: Vila
To: Lätt distans med några fartökningar + styrka
Fr: Ev. lätt & kort jogg
Lö: Lidingöloppet 15 km
Sö: Vila

Nedan ses starten för Lidingöloppet 2010 då jag gjorde mitt första lopp. Det tog lite tid att avverka de där 30 km - men jag hann fundera på hur jag någon gång ska kunna springa banan riktigt fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar