tisdag 2 oktober 2012

Dags för nya mål!

I och med att Lidingöloppet nu är avklarat och det troligtvis för min del endast återstår en helg (kommande) med orienteringstävlingar är det hög tid att fundera över lite nya mål. Vet att höst/vinter mest handlar om grundträning osv. men jag behöver ändå ha stora eller små mål att träna emot, något lite annorlunda emot de tidsmål jag har för olika löpsträckor/lopp. Naturligtvis finns önskan fortfarande om att klara av fler etapper på Bohusleden men kanske att jag ska ta upp simningen igen? Gjorde ett tappert försök på hösten för typ 3-4 år sedan då jag anmälde mig till en nybörjarkurs i crawl och lyckades sommaren efter simma en sisådär 500-600 m i ett svep, men sen har det inte blivit mycket av det.

Men mera då, x antal armhävningar kanske? x antal minuter i plankan? testa nya pass på gymmet? våga mig på yoga i någon form? ... funderar vidare helt enkelt!

Dags att fortsätta norrut på Bohusleden från Grandalen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar