måndag 15 oktober 2012

En lång dag!

Förstod tidigt att det skulle bli en lång dag på leden och gick därmed ut i ett rätt lugnt tempo. Eller ja i och med allt det blöta och alla rötter och upp och ner så gick det inte att hålla något bättre tempo. Tror endast en av tjugonio kilometer hamnade på under 6 min...

Men det är en kul grej att göra och jag är fascinerad av den riktiga vildmark som finns så nära Göteborg. Passerade en del av sjöarna uppe i Vättlefjäll där man kan hyra kanot och paddla runt, vilket jag testade om det nu var förra sommaren och som jag varmt kan rekommendera.

Var bra trött när jag efter typ 4½ timme nådde Fontin efter en mix av löpning och promenad. Och ja, jag tror det får bli vilodag imorgon. Benen kommer att kännas av ...

En rolig bro som skulle passeras!


Mer detaljer på Bohusleden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar